Gott.





 
Har så  ont in ryggen efter yogan! Vet inte om jag gjort fel eller det är någon sorts träningsvärk?
ska nog testa det nästa onsdag igen. Det eller funktionell träning.
så glad för att jag fått en egen träningsdag:)
 
i torsdags så kom tjejerna och Andy hit så bjöd jag på pannkakor. Melker tycker det är så skoj när här kommer folk. Riktig pajas som ska vara i centrum (lik pappa)
igår när jag var hos Anna var han också helt tokig. Så fast Felicia somnat skulle han vara uppe och härja men vi hade så mysigt med hemgjord pizza och lite vin. Man får så himla god mat där alltid. 
 
melkers uppgift den här morgonen är att sno Kajsas boll och reta henne när han får ta tag i den , blir förbannad när han inte får den också vill han välta ut mitt te lite mellan där. Full rulle från man vaknar:)
 
Dags att göra sig redo för frukost på stan med tjejerna
 
där åkte mitt te
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0