På måndag är det dags





Tentavecka 🙈

Suttit i 7 timmar på biblioteket idag. Det behövdes då jag inte hunnit plugga sen i fredags. Känner mig verkligen inte redo för tentan. Sådär peppande att läraren sagt att 8 av 10 inte kommer att klara den. Fast jag vill känna att jag gjort allt jag kan även om det inte skulle gå vägen.

Försöker fixa här hemma med tvätt osv medan Melker är vaken men 
Lite lite mys med honom måste också hinnas med 💙

jag ska fortsätta plugga när han somnat.



Weheartit.com

 
  Kommentarer
Postat av: lotten

Det brukar kännas som jag inte kan ett piss till kvällen innan tentan. & om det känns skit när jag skrivit tentan brukar det oftast gå bra & tvärt om. Lycka till!

2014-02-12 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0