Vart tar tiden vägen





Det är skoj i skolan, men tufft.

Jag undrar om man verkligen Kan ha hjärnan på viloläge 1 1/2 år som mammaledig och sen plötsligt trycka in all grammatik som finns och mer därtill på en månad. Tveksamt.

Imorgon är min första heldag i skolan vilket betyder att jag ska ta 06.30 tåget in och borde verkligen sova nu. 

Godnatt!
  Kommentarer
Postat av: Dina

Hej Ise! :)
vad pluggar du nu, och vad vill du bli när du blir stor? ;)

Svar: Till språkvetare. Vet inte än har Ett år eller två tills jag behöver välja inriktning :)
ise

2014-02-04 @ 21:59:57
URL: http://deewa.se
Postat av: Lotten Valfridsson

Det är bara till att kämpa, du måste föreställa dig målet och sen springer tiden fortare än man tror. :) Jag tycker du e jätteduktig som tar tag i din utbildning efter 11 år!

2014-02-05 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0