Låt klockan bli 12





Sitter på tåget som jag oftast gör nu för tiden :) ska ha redovisning om text inom omvårdnad. 
Det är i halvklass så min grupp hade tur och fick redovisa på morgonen och inte kl 13. Vi Slutar 12 så det är perfekt nu när jag ska ha min första helt lediga helg sen jag började. Gissa hur skönt det ska bli! 

Ikväll är det fredagsmys med familjen 
Film och godis hoppas jag. ❤️
Imorgon ska vi gå på Dunkers med Melker och Felicia ( & Anna och Dala) och sen luncha efteråt :) 

Kvällen ska bli så skoj och träffa alla tjejerna ❤️❤️❤️



På måndag är det dags





Tentavecka 🙈

Suttit i 7 timmar på biblioteket idag. Det behövdes då jag inte hunnit plugga sen i fredags. Känner mig verkligen inte redo för tentan. Sådär peppande att läraren sagt att 8 av 10 inte kommer att klara den. Fast jag vill känna att jag gjort allt jag kan även om det inte skulle gå vägen.

Försöker fixa här hemma med tvätt osv medan Melker är vaken men 
Lite lite mys med honom måste också hinnas med 💙

jag ska fortsätta plugga när han somnat.



Weheartit.com

 

Då börjar man jobba imorgon.







Inte van vid tempot. Mycket plugg lite sömn och ännu mindre Melker känns det som. Man har ju vant sig vid att vara med honom 24/7 men nu blir det bara en två timmar på kvällarna, och nu jobb varannan helg på det. Tråkigt att vara ifrån honom hela helgen. Han ska få sova hos mig inatt i alla fall 💗

Ingen stress.






Det är nästan lite mysigt att åka buss såhär tidigt. Jag Vågade inte chansa idag så jag åkte in med en buss tidigare. 
Nu blir det en varm oboy på McDonalds innan tåget kommer, de har ju inte kvar de goda mcbagels som de hade förr.

Melker sov i vår säng inatt och det var jätte mysigt att gosa in sig med honom efter varje snooze.. Lyckades att smyga upp utan att väcka honom också:)

Weheartit.com



Bad day





Så klart var bussen till stan försenad imorse, så jag missade tåget. 
Sitta en timme på knutan kl 7 på morgonen är inte jätte skoj. 

Så jag känner mig trött och grinig. De höll liksom i sig hela dagen. 

Kommer nog inte bli så mycket gjort hemma idag. 

Vart tar tiden vägen





Det är skoj i skolan, men tufft.

Jag undrar om man verkligen Kan ha hjärnan på viloläge 1 1/2 år som mammaledig och sen plötsligt trycka in all grammatik som finns och mer därtill på en månad. Tveksamt.

Imorgon är min första heldag i skolan vilket betyder att jag ska ta 06.30 tåget in och borde verkligen sova nu. 

Godnatt!





Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by
Lillalie "Sveriges modigaste modeblogg"



RSS 2.0