Du är på dag 280 av 280. (100%).





 
Beräknad idag!
 
Känner fortfarande ingenting.
Mormor har säkert rätt att den kommer den 13e.
 
Tänk att jag varit gravid i 9 månader nu. Det räcker gott & väl kan jag säga. En del älskar att vara gravida men det är inget för mig. Spy i flera månader , ont i fogarna så man inte kunde sitta stå eller gå. Gråta hit och dit vara orolig för allt och inget. Björn har varit en klippa genom allt i alla fall ♥
De som varit bra är att det är så mysigt när det sparkar och det är ju gott att äta vad man vill. :) 
 
Men nu vill jag bara träffa den lilla personen i magen och se vad det är för en :)
 
 
Blir att fördriva tiden på väla med Lotten idag. Längesen jag var där.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0