Tillbaka till verkligheten





Mammaledigheten slut. Långsemestern slut. Nu är det dags att återgå till ett "normalt" liv igen:) 

Sorgligt att inte få gå hemma och gosa med min pojke varje dag men jag måste säga att jag är så nöjd med dagiset vi valde. Montessori med Max 10 barn i gruppen.. så lugnt och de verkar ha en så bra stämning där. 
Inskolningen går bra och han ler mot fröknarna när han kommer och de berättade att han hållt låda idag. 
Idag var också första gången han grät men det var när jag hämtade honom så blev det någon sorts glädjetjut så kom han springande och jag fick en go kram. 
Det känns i alla fall toppen än så länge.

Upprop i skolan för mig igår och imorgon drar det igång på riktigt. Spännande :)

Nu kommer snart Björn hem så ikväll ska jag försöka att hålla mig vaken till 22 åtminstone. Jag somnade vid 20 igår också gick vi upp 05 idag. 
Hur länge ska man vara jetlaggad..







Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by
Lillalie "Sveriges modigaste modeblogg"



RSS 2.0