Sjukstuga





Förkylda på sommaren.
Varit en sömnlös vecka eftersom Melker är sjuk. Till råga på allt så var det prov för mig igår , datorprov till en utbildning jag sökt. Vet inte om det var tröttheten förkylningen eller de 5 timmarna man satt rakt upp och ner och vänta som var anledningen till mitt totala hjärnsläpp.
Som att jag aldrig suttit vid en dator förr.

Jag får hoppas komma in på den i Lund istället.

Idag ska jag Bara vara hemma och mysa med min sjukling. Han är så kramig när han är sjuk :)

...





 
Första kvällen på länge Melker somnade i tid. 
Björn är och tränar så tog ett bad och nu ska jag se en film.
skönt att bara få vara lite.

Inget roligt att komma med..





Igår somnade jag vid 9 halv 10 tror jag.
Helt färdig. Björn har fått väcka mig på nätterna när Melker vaknat för jag sover så hårt.. Så imorse fick jag en välbehövd sovmorgon.
Fast vi städat i lägenheten hela dagen så känner jag mig piggare:)

Imorgon , ja resten av veckan så fortsätter städningen. Men det är bara positivt eftersom vi snart kan lägga ut den:)

Melker fick hänga med lotten idag Klart ungen sover 2 timmar i sträck.
Han är så väldigt orolig här i Påarp han känner nog att han inte är hemma.. Men från onsdag sover vi i stan igen.

Godnatt!






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by
Lillalie "Sveriges modigaste modeblogg"



RSS 2.0