December






Weheartit.com

Björn frågade igår om jag alltid måste sova direkt när jag kommit hem efter jobb. Han tycker inte jag är så rolig. Jag blir ju helt slut! Han fick väcka mig i mitten av solsidan för han ville ha sällskap till Falk. 
Upp 06 trött och frusen med den lilla terroristen. 

Från idag har jag bestämt mig för att jag har semester, inte mammaledig utan semester.. Stor skillnad! 
Så idag ska vi ta igen oss efter helgen. med andra ord blir det en lugn dag idag.

Nu ska vi se julkalendern... & Tummen upp för årets julkaffe.

Väntar på Julkalendern





 
Vi gick Upp 7 .. Känner mig ovanligt pigg. Melker äter sin pastejmacka och jag dricker kaffe. Skönt att börja 12 så man kan ha lite morgon hemmà först. Björn och Melker ska på adventsmys i Ödåkra. Jag vill också men nu är det min sista dag att jobba på 2 månader. Den känslan.
 
glöm inte julkalendern 8.45 :) 
Har ingen chokladklender det här året. Är ju hemma två veckor till , kanske ska köpa en och ta två var dag istället ;) ja tåget att vara fit för thailand har ju ändå redan gått. 
Eller någon som vet hur man får rutor på två veckor är välkommen med tips.





Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by
Lillalie "Sveriges modigaste modeblogg"



RSS 2.0