December






Weheartit.com

Björn frågade igår om jag alltid måste sova direkt när jag kommit hem efter jobb. Han tycker inte jag är så rolig. Jag blir ju helt slut! Han fick väcka mig i mitten av solsidan för han ville ha sällskap till Falk. 
Upp 06 trött och frusen med den lilla terroristen. 

Från idag har jag bestämt mig för att jag har semester, inte mammaledig utan semester.. Stor skillnad! 
Så idag ska vi ta igen oss efter helgen. med andra ord blir det en lugn dag idag.

Nu ska vi se julkalendern... & Tummen upp för årets julkaffe.
  Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja julkaffet får tummen upp. :)

2013-12-03 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0