Gnällbert





 
Igår fick jag gjort slingor hos mamma =) Melker sov från vi gick dit till vi åkte hem. Väl hemma var han super gnällig och det gick inte att lägga han ifrån sig  sen på kvällen var det kräftskiva hos grannarna vilket var supertrevligt! :) Då sov han också hela kvällen. =) När vi kom hem 03 inatt då börja han skrika till 04.. trött var bara förnamnet. 
Men man får ju ändå vara glad att han bara gnäller hemma ;)
 
Blev 2 glas champagne där igår, det är vad man får dricka när man ammar :) GISSA om det var gott.
Smarrigaste jag druckit på 10 månader!
 
Idag tänkte jag prova pumpa ut och se om M tar flaska. Så Björn kan mata ibland också det hade varit skönt med lite hjälp. 
Blev 4 timmars sömn inatt så funderar på om jag orkar Ikea med syrrorna eller inte..
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0