Lättnad!








Idag har det varit full rulle =) Melker tyckte det var dags att skrika halv 7 imorse, bättre väckarklocka finns ju inte.
Lyckades komma iväg i tid till Rydebäck redan 9 där jag åt "mamma frukost" med Tessan & hennes vänner. =)
Sen till maxi innan rättegång, var nervös så jag trodde jag skulle dö.. som denna rättegången hängt över mig.
så tog det bara 10 minuter och var ingen fara, trodde ju de skulle grilla mig. vilken känsla när det var klart!
sen att hon friades är ju en sak men man kan ju bara säga hur det var..
 
Björn var med mig där så klippte vi oss hos mamma efteråt, jag fick äntligen i extensions igår =) härligt med långt hår igen , ja utom när melker drar i det. Innan idag knep han mig i underarmen i lite lite skinn det gör ju så jäkla ont :P Huligan unge.
 
Nu har jag äntligen satt mig, Melker har somnat så nu ska jag minsann unna mig en god kaka.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0