Min fina pluttiplutt





 
Igår fick vi komma hem från sjukhuset, Melker mådde så bra så=)
Så hade vi såklart besök på kvällen många som vill hälsa på honom:) & många fina presenter fick vi!
 
Idag så hade vi tid på sjukhuset igen för pku test och då skulle de sticka och ta blod på honom men det blev ju svårt för i måndags när de gav honom blod så var han redan stucken flera gånger på båda händerna och på båda fötterna så hon idag fick chansa och ta i armvecket och det kom jätte mycket blod och Melker skrek så det skar i hjärtat. Så nu har han stick och blåmärken överallt, tur det är slut med sånt nu, stackaren ♥
 
Annars så har jag lärt mig att Melker verkligen inte gillar att få blöjan bytad. (skriker som en stucken gris)
Han tycker om att kissa när man precis tagit av blöjan.
Äta lite sen somna hos mamma är det bästa han vet;)  (Har försökt finta han några gånger ikväll och lägga han på en filt brevid mig i soffan så det blir lättare att äta tex men han vakna var gång och blev tosig så fick man amma i 2 minuter sen somna han gott i min famn igen)
Han pratar en hel del måste fått mun efter pappa. :)
 
 
Det är så mysigt att lära känna det lilla livet ♥
Man kan bara sitta och titta på honom hur länge som helst.
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så mysigt det låter. Du kommer bli en fantastisk mamma Ise. <3 Jag kommer och hälsar på när det lugnat sig lite. :) Tänker på er. Puss

2012-08-10 @ 01:47:24
Postat av: Anonym

Stort grattis till er båda!
o välkommen melker!
kram Annika P

2012-08-10 @ 09:49:36
Postat av: Linda

Åh vad mysigt, jag bara längtar till vår lilla kommer ut till oss :) Njut nu för alla säger att tiden springer iväg för en :)

2012-08-10 @ 10:54:56
URL: http://barajaglinda.blogg.se
Postat av: Ida

Så fin han är! Hoppas att ni alla mår bra! Så underbart med bebis! Kram Ida

2012-08-12 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0