Hembakat





För Första gången besökte jag och Melker öppna förskolan idag :) vi var på Capio på söder och det var toppen! Trevliga mammor och någon pappa som satt och drack kaffe och sjöng osv :) så avslappnat. där är öppet varje vardag flera timmar så det är perfekt. Melker bara sken upp när alla sjöng :) så har de lite utflykter och så det är ju roligt :) vi ska dit redan på torsdag igen.

Efteråt gick vi upp till lotten sen hamnade vi i stan:) kan säga att det är inte lätt att komma fram med barnvagnen i snön och de är ju inte alla trottoarer som är skottade heller så fastnade ett flertal gånger. Kalorierna måste sprutat ur mig som jag kämpa ;) kanske tur det för sen bjöd Lollo på hembakade lussekatter och pepparkakor sen när vi kom till Emma hade hon bakat muffins... Och det blev en negerbulle hos Lotten... Ja ni hör ju.
Jag blir så trött på mig själv.

Ska sova nu. Varit en lång dag för mig och Melker men imorgon blir det mycket lugnare med tvätt och städning , sånt kul. Godnatt

  Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag och Theo går också på Capio på söder. :) Har dock aldrig varit på öppna förskolan. :)

Svar: det tycker jag du ska prova :) Theo tycker säkert det är jätte skoj :) jag ska dit imorgon på lucia så ska de vara utklädda=)
ise

2012-12-11 @ 07:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0