Insta





 
 Nu är äntligen dopinbjudningarna klara så de ska skickas imorgon! Borde fixa annat här hemma nu när det är klart och han sover men jag orkar inte ikväll.. Var ute och fick en bra promenad idag i alla fall, fram och tillbaka från söder, åt med mamma linda lotten & barnen =)
Igår så var caroline och robin här, satte i extensions på Caroline :) Hon blev så fin så! De åker till thailand nu snacka om att man är avundsjuk.
 
För övrigt har det varit en hemsk dag idag. hundar som skällt på grannar och rymt.. ledsen bebis och jobbiga trappor. vill såå gärna flytta härifrån nu. står inte ut. En kompis till Björn ska komma på fredag och kolla om han kan hjälpa oss med taket och toaletten.. hade ju varit toppen. 
 
Tycker jag är värd lite cola light så jag dricker det i smyg nu när Björn är och kollar fotboll=) (han tycker bara man ska dricka riktig cola absolut inte light) också fick jag julgodis av Linda och Lotten som de bakat. 
 
lite bilder (speciellt till mamma som inte har insta) :)
 
  Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder, blir jätteglad att du tänker på att jag inte e så modern. Han e så himla go. Kramis :)

2012-12-04 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0