Melker






 
 
Nu har vi gjort lunch till pappa , jag trodde jag gjorde en nyttig lunch lite skagenröra med potatis... synda med lite vitlöksbröd till :P  Räknade ihopa efteråt och ja nu får jag inte äta mer idag haha:) Får nog ut och gå en runda senare.. Vi har inget bestämt annars idag känns jätte konstigt. städat och donat redan så inga måsten heller. 
Björn tränar tidigt så han är hemma från 18 också. Inte så många kvällar på vardagarna som vi båda är hemma så det kan ju vara trevligt=)
 
Melker somnade precis så får dricka kaffe och sitta här i fred så det är inte alls fel. Har man tur kanske man hinner måla naglarna också.
 
Känner mig helt utvilad idag sov så hårt inatt. Tog tid innan jag vaknade av Melker för han skrek ganska bra när jag gick upp och sen så väckte Björn mig genom att ta flaskan från min hand då hade både jag och Melker somnat medan han åt=)
 
Ne nagellack nagellack så jag hinner!
  Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina bilder!

2012-12-11 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0