Nya nallen





Melker är så glad för sin nalle han fick av Lina :) så gulligt! Idag har vi varit med Linda och Lotten, bakat lussekatter, rischoklad, knäck, kola och nougatnågonting :) skulle göra tryffel med men vi hann inte så det får bli på fredag:) Melker kunde sitta i en barnstol under tiden.. min bebis börjar bli stor!

Klockan är alldeles för mycket.. Ångest första gången idag jag totalt misslyckat med Shape up. Ändå bara ätit en lussebulle och en rischoklad av det vi baka. Inte rört på mig så det är ju därför.. Imorgon ska vi till Capio så då blir det promenad i alla fall :)
Igårkväll var jag duktig och gick ut direkt när Björn kom från jobb, gick/jogga 45 minuter. Det är så skönt när man väl kommer ut och ännu skönare när man kommer hem igen hehe :)

Sov så gott!

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0