Shape up





Jag vill verkligen gå in för shape up nu då jag inte går ner i vikt längre utan tvärtom , går upp!
Jag är inte den som kan köra lchf för jag behöver mina mackor =)
På shape up kan man ju äta vad man vill så länge man håller sig inom ramarna och Linda, syrran har precis gått ner typ 6 kg med detta och hon är en större gottegris än mig:)
 
Så jag har handlat hem lite nyttigheter idag så det finns hemma :)
 
Gäller att hitta de kalorisnåla godsakerna så jag provade att göra en smoothie nu för jag blir alltid så himla sugen på något, på kvällarna speciellt. 
 
 Lätt vaniljyoghurt (60 kcal/100g (ungefär 1 dl)
frusna bär (46kcal/100g) 
 
smällde ihop 2 dl vaniljyoghurt och 370g bär (ja jag använde köksvågen haha:)) och is vilket räckte till 4 koppar smoothie.
Det blev 70 kcal per styck bara :) Perfa!
 
Även om man vill ha mer yoghurt blir det ju perfekt att gotta sig med på kvällen :) 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0