typiskt





 
var ute och sprang nu ikväll. fick ont i knäet blev sur, gick hem. Melker gnällde en massa och jag blev ännu surare men nu äntligen har han somnat och jag äter choklad och allt känns så mycket bättre igen =)
 
Vi var en runda hos mormor och morfar innan idag för jag ville de skulle träffa Melker när han var vaken vi brukar ju alltid gå dit senare på kvällen. Men han bara gnällde så de föredrar nog när han sover=) 
Vet inte om de kan vara tänder redan eller något? plutten är så ledsen.
Man borde kanske köpa de här vi föräldrar tidningarna så man lär sig något. Tror jag köpt en på hela denna tiden.
Tror det är något som alla andra småbarns föräldrar köper. Men det har ju gått bra hitills ändå ;)
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0