Alla ♥ Dag






Ska träffa tjejerna och sen bjuder Älskling på mat sent ikväll :)

Mormor har skrämt Björn tror jag han har börjat prata om det faktiskt skulle vara två bebisar.
Hans gamla barndomsvänner kom förbi häromdagen de har båda småbarn och de tyckte också jag hade stor mage.
Undrar hur man hade reagerat. Tänk 2 pojkar.. snacka om att ha fullt upp.
Bara den/de är friska är man ju glad förstås..

Tror vi är nojiga nu för vi går och väntar på ultraljudet.. springer till brevlådan men ingen kallelse än..


Två?


Eller bara en heffaklump? (som jag var när jag var liten)

  Kommentarer
Postat av: Anonym

jag chansar på heffaklumpen ! haha /tanja

2012-02-15 @ 17:46:42
Postat av: Dina

Men vissa växer ju jättemycket jättefort, och sen stannar det efter nån månad.

Andra växer ingenting och sen exploderar det de sista månaderna/veckorna!

:)

2012-02-15 @ 21:36:48
URL: http://walfridsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0