Helg ♥





Igår träffade jag Louise och vi gick på stan och lunchade :)
Köpte ett par svarta mammabyxor.. Mina tights är ju så kalla!
Så nu har jag en mamma tröja, ett par mammabyxor , 3 par tights och sen har jag max 3 tröjor jag kan ha. Begränsad garderob om man säger så.

Senare blev det en runda på salongen och hälsa på mamma och kusinerna tills jag mötte upp Lotta så tog vi en sväng på väla :) Men då stod hon för shoppingen…

På kvällen så åkte jag Björn och Lotten till Linda & Morgan , åt och spelade galenpanna. Riktigt roligt var det så plötsligt var klockan 3 på natten.. :)

Idag är det lugnare är hemma med jyckarna och latar mig och ikväll ska vi på kalas för Lotten :)
Kommit in en bil på blocket vi vill ha också.. det enda är att jag ville ha en vit denna är svart.. men jag får nog ge mig där!
Så håller tummarna!

Jag har hittat en klänning som jag jätte gärna vill ha och jag tyckte det var så smart att jag kunde ha den hela sommaren plus på ett bröllop vi ska på i Maj, meen man kan ju inte ha vitt på bröllop.
Men jag vill ha klänningen ändå.. Är den inte fin?

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0