Trötta tjejer






Fick inte sova inatt heller. Bara vakna vid 3 och kunde inte somna om av någon konstig anledning?
Det är väl att man ska vänja sig kanske.

Idag blev det en promenad med hundarna till mamma och tillbaka så nu är hundarna helt slut. Jag hade också kunnat tänka mig en powernap men ska snart köra och hämta mamma och Lotten så ska vi till lilla vincent på kalas.
Kanske hinner en 10 minutare!

Ha en bra lördag:)


  Kommentarer
Postat av: Dina

Jag har varit på semester en vecka och drömde om dig under veckan, av någon anledning :) Så bra att du bloggar om din graviditet så jag bara kan gå in här och se/följa hur ni har det!! =)

Jag kommer hem och hälsar på över midsommar, då ska jag känna på (din stooora) bebismage! ;)

puss o kram!

2012-02-26 @ 10:20:37
URL: http://walfridsson.wordpress.com/
Postat av: ise

hehe ja jag läser din blogg också lika spännande att läsa där så man hänger med lite på vad som händer därborta! :) men roligt att du trivs så! puss!

2012-02-28 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0