1a Juli





 
1a juli !
& jag har beräknat förlossningsdatum 2a augusti.
sista månaden nu. Känns jätte konstigt!
Vår barnmorska sa till mig & Björn att inte va så  inställda på det datumet för man kan ju gå över 2 veckor men Björn sa att det är redan försent vi är nog det paret som åker in till förlossningen på utsatt datum "hej vi ska föda barn idag" även om jag inte känner värkar  eller något ;)
 
Björn är faktiskt ute & springer.. heja heja ;) Sen han slutade dricka för en vecka sen har han tränat var dag utom igår.
& de syns redan på vågen. Duktig kille!
 
En annan har inte vågat ställa sig på vågen. Känns som jag svällt rejält bara sista veckan och igår var första gången mina fötter svullna upp.
 
 
 
- 32 dagar.
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0