Bebis är nu helt redo.





Vecka 39.
 
"Bli inte alldeles fixerad vid det beräknade förlossningsdatumet! "Plus minus 14 dagar" är det som gäller vilket innebär att barnet kan födas NU eller om en månad."
 
- Jag hoppas i alla fall på NU ;)
 

"Kostråd: Under hela graviditeten har det varit viktigt att undvika för mycket godis, läsk och kakor som bara ger energi och snabba kolhydrater, men ingen näring till dig och barnet.  Men nu till förlossningen kan du kosta på dig att ladda upp med kolhydrater i den form du gillar bäst."

 

- Inga problem här ska det krängas som aldrig förr. Nu man ska passa på innan man måste börja tänka på vad man äter igen.

 

Hade en underbar natt faktiskt. Vaknade bara 3 gånger , 2 gånger av ont i magen men somna om nästan direkt igen också var jag bara uppe på toaletten snabbt. Kan ju inte påstå jag är pigg som en lärka idag för det men skönt ändå!
 
Har fått tvättat lite idag och varit på ica och köpt godsaker. Mer orkar jag inte just nu så soffläge med chokladpudding it is :)
 
  Kommentarer
Postat av: Lottis

Det kommer bli lite sorgligt när runda magen försvinner men vi kommer få någon mycket bättre till världen :)

2012-07-20 @ 21:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0