Gravid i vecka 40 (!)





 
"Nu är barnet helt utvecklat och redo att komma ut vilken sekund som helst. Trots detta kan barnet stanna kvar i två veckor till. De flesta barn föds på natten."
 
Sista veckan nu då hoppas vi.. fast bara 5 % föder på sitt beräknade datum och de flesta senare så man borde ju ställa in sig på att gå över tiden :/ Speciellt eftersom typ alla andra jag vet som fått barn nu har fött för tidigt så blir det väl jag som får vänta.
 
Jag är i alla fall tacksam att min foglossning är så gott som helt borta, blivit bättre och bättre i slutet och nu känner jag inte av det. Istället svullnar ju fötterna och sova bra kan man glömma men det får man ju ta:)
 
väger 68,2 kg. alltså plus 16 kg. jag gissa på att de skulle sluta på plus 15 men jag äter bara glass och bröd och sånt gott. Sen blir de ju inte bättre av all vätska jag samlar på mig så nu får han komma innan vi slutar på 20 plus..
 
Festival i stan och strålande sol. Kul för alla andra=)
En annan hoppas på lite moln så man inte smälter bort!
 
- 7 dagar
  Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin du är! Du strålar verkligen! Själv känner jag mig mest bitter för att vi har BF idag och ingenting verkar hända! ;)

2012-07-26 @ 11:32:12
URL: http://minbebis.com/blogg/babyhilding/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0