Idag är en sån dag





Igår så fikade jag & Lotten på stan sen gick vi i affärer :) . Efter jag åkt hem om ätit och tagit hundarna så åkte jag till mamma och hängde där tills Björn hämtade mig så åkte vi och storhandla.
 
Idag är det lugnare. Vissa dagar är det så himla skönt att bara vara hemma och göra ingenting tycker jag.
 
Vaknade hundra gånger inatt ungefär, kissnödig eller molande värk i magen.
På ett sätt är det ju bra att man har lite ont i magen, kanske kanske bebis kommer fortare ;)
 
Gick upp vid 9 , ut med hundarna, röjde lite sen åt en god långfrukost.
Sen (hör & häpna) gjorde jag lunch till Björn. Fläskfile , ris , sallad och egengjord sås.
Han blev lite chockad "så läänge jag har försökt få dig till detta, jag visste att du kunde!"
Men jag tycker inte det är så kul att laga mat, men man måste väl lära sig det nu. Var ju i alla fall bra att det gick att äta.
 
Nu tänkte jag sova lite middag ;) 
Mitt favorit tillfälle på dagen är nog min vilostund med hundarna i soffan på eftermiddagen:)
Innan sov jag ofta med dom efter jobb en stund och nu  när jag går hemma måste jag sova var dag annars är jag helt gråtig på kvällen.  Konstigt men sant.
   
 
 - 30 dagar
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0