Inte än.





Lotten var med hos barnmorskan idag och vi fick göra ultraljud för att kolla så att bebis låg på rätt håll, det gjorde den. Ruckbar men inte fixerad (!)
Men den kunde tydligen komma närsom ändå.. Men det hade ändå känts bättre om den var fixerad & klar..
Alla prover var bra i alla fall.. Min vanliga barnmorska Louisa har semester så det var en annan men hade träffat henne innan i början när jag gjorde akupunktur mot illamåendet :) Hon tyckte jag hade så fin mage hon sa det nog 3 gånger :)  Men det ska bli skönt när den är borta :P
 
Efteråt åt jag och Lotten i stan sen vart det hem för att vila och nu ikväll var jag Lotten Emma & Jo på tivoli & på Mezo :)
 
Trött nu så lite sex and the city sen somnar jag nog :)
 
 
 
- 15 dagar
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0