svullo





 
Dålig uppdatering här..
 
Hunnit med att se Melissa Horn i fredags, i lördags var vi bortbjudna till Anna & Dala där vi fick träffa 6 veckors Felicia. Så liten och såå söt :) Man längtade inte lite när man åkte därifrån. =)
Sen har vi varit i Bjärnum några dagar med Linda Morgan och barnen så vi kom hem idag:)
 
Björn körde mig direkt till mamma så jag fick nya slingor! Ska för engångs skull inte sätta i extensions nu direkt utan väntar tills bebis kommit :) Så nu är man både tjock & skallig!
Mina fötter svullnade upp jätte mycket när jag gjorde håret så efteråt gick jag upp och vilade hos mamma i ett par timmar.. riktigt skönt.
 
Fick skjuts hem av Björns mamma så hade de städat här hemma när jag var borta :) Så snällt!
 
Så ja. Nu är vi nog redo för bebis. Lotten ska med mig till barnmorskan imorgon så får vi se om han fixerat sig!
 
- 16 dagar
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0