Haha





 
Nu blir det inga fler bilder på mig tills bebis är ute. Man får ju inte lite ångest!
Hade i alla fall en jätte mysig dag i danmark med tjejerna. Vi åkte över och satt och fikade i flera timmar. :)
 
Efteråt mötte jag upp mamma så kollade vi in club xs som flyttat in till söderpunkten. Jätte söta barnkläder! Handla dock inget för allt jag fastnade för var pojk eller flick så får snällt vänta till jag vet:)
Blev däremot lite annat från lindex Åhlens & kappahl ;) Tänkte nämligen börja packa BB-väskan imorgon.
Så nu har jag detta att ha med:
 
 
 
Behöver bara en långärmad vit body att ha under denna sparkdräkten:) Tror ni inte detta räcker till Bb vistelsen?
 
Nu ska jag ta upp benen i högläge (shit va de värker) dricka hallonbladste och längta efter min bebis.
  Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad fin jacka! Vart har du köpt den ? sÅ fina saker du köpt :)

2012-07-01 @ 10:35:10
URL: http://barajaglinda.blogg.se
Postat av: ise

jackan köpte jag på lindex :) ska bli så roligt att handla sen när man vet va det är! :)

2012-07-01 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0