Kurs.







Föräldrakurs igår på mammakulan.
Inget nytt direkt vi hade hört det mesta på profylaxen. Kan ju inte påstå jag längtar till förlossningen. Tycker det låter värre och värre ju mer man hör.
Nästa vecka när kursen är så spelar Sverige fotboll . Det sved hos Björn haha men hon lovade att kursen skulle sluta i god tid innan:)
 "ja jag veeeet vad som är viktigast men jag säger till de andra att inte ställa några jävla frågor"

Efteråt låg jag hemma & kved för ryggen. Tog det ändå lugnt hela dagen igår vet inte varför det är värre ibland.
En hemsk natt på det så är man ju jätte pigg idag.

Måste i alla fall ner på stan och handla present idag. Björn fyller 31 imorgon:)
Ikväll ska vi äta hos hans mamma. :)

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0