Nu, vila!






Det gick bra hos vetrinären igår. De hittade inget för det var för lite att gå på. Så antingen kunde nellan vara lite deppig just nu eller så var det början på något då skulle vi komma in om det blev värre.
Hon kanske känner de är något på gång att bebis ska komma?
Inatt pep hon inte bara för det:) Konstigt.

Louise kom hit med pastamannen igår... goooott!! :)

Var hos barnmorskan nu precis och hon sa att jag har den sötaste magen :D
Allt var som vanligt , jag har lågt blodtryck , magen följer kurvan:)

Fick ett nummer till någon tjej som var bra på foglossning hon sa hon gav det bara till de med svår foglossning för det kostar och ligger utanför stan. Men tror jag hoppar det de känns ändå okej nu. Ju mer jag håller mig hemma ju mindre ont har jag. 

Nu gick jag ju både dit och hem idag så nu känns det ju men har ju hela dagen att vila!
Skulle vilja ner på HM men tror det får vänta annars kan jag väl inte röra mig ikväll :P

Jag är som en sån pensionär som bara kan göra en sak om dagen hehe :)
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0