Preggo Problem





 
Skrivit innan att jag har lite ont i magen då & då.
Igår när jag satt i soffan och skulle resa mig så fick jag så sjukt ont i nedre delen av magen de bara drog ihopa sig och jag kunde inte resa mig. så jäkla ont men sen kom det inte mer och gjorde inte alls ont efter det.
Undrar vad det var, berättade för mamma & sussi hos mormor sen på kvällen och de trodde det var en sammandragning. Brukar ju ha sammandragningar men inte som gör ont.
Men ja det är väl att kroppen tränar. Jag börjar bli livrädd för förlossningen för jag är en klenben och var det där bara ett litet smakprov så är jag inte alls sugen faktiskt :P
  Kommentarer
Postat av: jo

Snart kommer den!!!! :-)

2012-06-29 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0