reality check





Haft en mysig dag på stan med Louise & Lotten :) Fick köpt lite kläder & tossor till pyret. :) Fick kläder av Lotten med som hon hade köpt , jätte fina :)

Nu ikväll var jag & Björn först hos barnmorskan på kontroll. Magen hade växt på bra sen sist :P Men inte mer än som va normalt i alla fall. Frågade om tillväxtultraljud men eftersom jag följde kurvan än så länge så fick vi inte det.

Efter besöket så var det föräldrakurs också, man är mer nervös när man går därifrån ju.
Aldrig mer är det bara Björn och jag så vi skulle göra roliga saker nu , många blir deppiga efter förlossningen, amningen gör ont och kan vara  jätte jobbig, Pappan får oftast inte stanna på bb på natten det finns enkelrum men de är till de som föder med snitt så föder man vanligt ska man dela rum med en annan mamma.. Känns sådär! Räcker väl att man ska ligga där ensam med en bebis man inte känner , allting nytt så ska där vara en annan mamma också. Äe. Man får tydligen inte ha besök alls längre heller , bara i hisshallen men de rekomenderar de inte eftersom man tar ut bebisen till all smitta där är då. Så besök får vänta tills vi kommit hem.

Just nu längtar jag till hela förlossnings grejen är över.
När vår lilla familj sitter i bilen hem för första gången. ♥

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0