Slö





 
Fikade hos mamma igårkväll med Lotten & Sebastian, hade ont i magen när jag åkte dit och trodde de skulle gå över men de höll i sig i flera timmar. Som mensvärk typ sen vaknade jag av det inatt också. 
Tror det är att bebis börjar dra sig neråt. Det är ju inte så konstigt det känns lite när den borrar ner sig. :) Är ju bra om den lägger sig rätt nu så den kan komma någongång:)
 
Vi köpte skötbord igår, vi ska testa ha det i sovrummet & se hur det går.
 
.. Ursäkta allt skrivande om min graviditet. Men de händer liksom inte mycket annat i mitt liv just nu ;)
 
Är så tung & slö idag. Har sparat upp alla mina bilder ifall datorn skulle krascha, även kopierat en del från bilddagboken som jag ska lägga över :) Sånt man har tid till när man bara är hemma ;)
Har även börjat tvätta pyrets kläder.Vet inte vart jag ska lägga kläderna sen men det är ju snart tid att packa bb-väskan så lika bra att ha det gjort.
Skönt att vara hemma och fixa tills jag ska träffa tjejerna ikväll:)
 
 
Hitta gamla bilder på Vincent.
Han ser inte alls ut som nu tycker jag:)
Han var ju världens gladaste bebis. Sån tur får man väl inte :)
 
 
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Ivrigt väntande lillasyster!

Guuud va jag längtar tills vi får träffa bebisen. Kan du inte bara trycka på??? :D

2012-06-30 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0