vilken bra dag!






Vaknade med smärta som vanligt i rygg och det stråla ut i armarna. Då fick jag en lång och välbehövlig massage av min fina sambo :) Sen har det blivit mycket bättre.

Så åkte vi till Kim & Tessan och fick vi hämtat hem vår fina vagn och vi fick till både täcke åkpåse baby-leksaker och kläder, så snälla :) Börjar kännas så på riktigt nu när man hämtat vagnen. vet inte varför:)

Efter vi varit där så kollade jag och B när hans lag spelade match (B var avstängd för att ha sparkat på någon utan att bollen ens var i närheten.. hehe liten & arg är han på plan)

Hem & sov sen har jag spenderat kvällen med tjejerna. Super mys ❤
Fick en jätte fin klocka och bebiskläder! :) jätteglad har velat ha en klocka så länge men varit för snål för att köpa en själv hehe:)


Nu är jag heelt färdig jag som brukar sova vid 11!

Imorgon ska det byggas spjälsäng:)

Godnatt!!
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0