Det känns inget roligt längre.






När Ida en gång sa till mig att hon lika gärna kunde jobba varje helg för hon gjorde liksom ingenting ändå, då stod jag som världens största frågetecken och förstod inte alls.



Nu förstår jag.
  Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver vilan innan alvaret börjar,så ta vara på tristessen och fokusera på att ha det lungt o skönt medan du kan.Kram Sussi



2012-03-11 @ 21:58:43
Postat av: Linda H

Haha aww men Ise det är väl skönt att bara va ledig och ta det lugnt? Man behöver ju inte bara sitta hemma o glo utan man kan ju göra småsaker :)

2012-03-12 @ 09:25:22
URL: http://barajaglinda.blogg.se/
Postat av: Sandy

sötnöt. Lovar festa denna sommar´n för dig ;) hehe ne du kommer få så mkt mys var dag sen när den lille tittat ut så du inte vill jobba en endaste helg. men innan dess så kan du och björn ju föjla med mig och tanja ut till Linda den 23 mars. om du inte jobbar vill säga. puss

2012-03-12 @ 13:18:10
Postat av: Ise

Vad händer där den 23e? vi kan då :) iaf jag!

2012-03-12 @ 21:41:27
Postat av: sandy

jag vet inte...vi saknar er lite så ville ses bara...spela spel äta nå gott kanske. så passa den 23e tanja bäst=) å linda va med ledig

2012-03-13 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0