Friends.






Kan vara lite nojig ibland då jag är först ut i "gänget" och få bebis, känns ibland som man lämnat ett liv för ett annat så kan jag bli jätte ledsen. Pratade med Lotta om det idag och det var så skönt hon fick mig att inse att de finns ju där hela tiden och det vet jag ju egentligen men skönt att få höra det ändå. ♥


Spelar ingen roll om man flyttar till uppsala ett år eller bli gravid eller något annat man är ju nära vänner ändå.
Som Johanna sa att pyret kommer ju bli en av oss , det hoppas jag verkligen :)


Man har ju sina ups & downs men ikväll kan jag sova gott i alla fall ♥


  Kommentarer
Postat av: Jo

Känn inte så ♥ Vi finns alltid här, även om vi inte träffas varje dag :) Ska bli så mysigt med tjejkvällar när pyret är med oss ;)

2012-03-29 @ 10:47:54
Postat av: Emma

Ja, eller hur! =) Det ska bli så roligt med en liten i gänget ;) <3

2012-03-29 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0