Gookväll






Ingen tjejkväll idag så fick gå och köpa mig lite (ehm mycket) godis och coca cola. Som jag börjat frossa. Inte bra alls! Men det är jag värd gick upp och började städa vid 9 imorse. Rensa ut hela min "smink byrå" , 3 skåp fulla med skräp rensades så nu ska jag ha knoddens kläder där tills vi har en garderob åt henne eller honom :)
Fick nämligen lite kläder av Linda häromdagen så nu var det dags att ha en plats till det.
Sen fick jag småfolk på besök en stund idag, Vincent och Vintra kom med donuts medan Linda åkte och klippte sig. :)

Fick bland annat detta av Linda, Lundmyr set :)


Igår så gick jag in i vecka 20!

"Grattis! Du är nu halvvägs genom graviditeten. Din bebis är nu 14-16 cm från huvud till stjärt och väger c:a 250 gram, ungefär som en stor chokladkaka.

Modern märker att barnet rör sig alltmer och det går ibland att se dess rörelser. Äntligen kan barnet höra och känna igen din röst. Fostret har fått känsel, och kan reagera på smärta. Det kan göra avancerade rörelser som till exempel bakåtkullerbytta. "

Jag själv väger nu 55,8 - personligt rekord.
Äter som sagt som en häst. Mest godis.
Andfådd bara jag går upp för trappan. Svimmade nästan när jag gick hem från jobb en dag, fick pausa 3 gånger.
Drömmer mycket och vaknar på nätterna.
& jag har börjat känna pyret i magen emellanåt :)




... & vet ni vad?



Tjockisen har blivit brunett igen!
Kommer sakna det röda! Men jag har ingen ork till att färga det var 3e vecka..



  Kommentarer
Postat av: Tey

Grattis till beben =)

2012-03-16 @ 14:30:15
URL: http://africandiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0