Härligt väder.










Vi har kommit överens om ett flicknamn nu, Tuva! Fint :)


Fick sova till jag vaknade idag för Björn gick ut med hundarna imorse så de väckte inte mig. Så himla skönt, sov enda till halv 11 men det kändes behövligt! Sen fick jag ju göra lite nytta när jag vaknade så har tvättat och donat hemma idag. Varit ute på långpromenix med hundarna också i det härliga vädret så de sover gott nu.
Tog en liten fika precis och om en timme ska jag ner på Haket med tjejerna. :)

Det hade inte varit dumt med en trädgård nu när det börjar bli så fint väder. Björn ringde innan och sa att han längtar till vi ska flytta. Då började jag också längta. Trädgård och parkering är ju drömmen. Men det lär dröja!
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0