Tagit vara på dagen.






Varit igång sen 9 imorse. Inte van vid det.
Ut med jyckarna och tvätta imorse innan jag gick till jobb för att få massage sen kom Linda dit så åkte vi till Väla och luncha , strosa till 4 . Hem och ta tvätten och hundarna sen kom Lotta så fixade vi hennes hår :)
Vill också göra något roligt med mitt men vet inte vad ?

Johanna kom när vi var klara en liten stund (kanske halvtimme?) och lyckades få en böter på 700kr...
måste prata med Björn om att flytta till ett parkeringsvänligt område. Jag kör bara innan kl 14 om dagarna och ingen kan ju komma hit på kvällarna, värdelöst.


Dog verkligen nu när jag satte mig i soffan.... blir att se bb sen sova. Så godnatt godnatt!


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0