Ryggont






Skulle kolla ryggen imorse... var lite nervös för jag visste inte om jag skulle på massage eller till en doktor eller va det var för något Björn bokat. Det visa sig vara en Naprapat.
Jätte trevlig kille , känns ju lite konstigt att komma in där så satt vi pch prata om Björn för de kände varandra och graviditeten och han hade också ett litet barn osv. Sen ska man då klä av sig och göra benböj i Bh liksom :P speciellt nu när man är smidig som ett kylskåp också.
Kanske bara jag som skäms för sånt. ;)
Han var bra i alla fall och knäckte ryggen där uppe så sköönt.
Han rådde att jag skulle röra på mig och sambomassage. Sen skulle vi höras vid påsken om jag ska dit igen. :)


Nu ska jag vila om jag ska orka jobba ikväll för jag är helt slut.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0