Fynd







"Fostrets fem sinnen utvecklas dagligen. Smaklökar har bildats på tungan och fostret har nu känsel. Fostret experimenterar med känseln genom att stryka sig över ansiktet och känna på olika kroppsdelar"

Känner bebisen jätte ofta nu. :) Men Björn har bara kännt ett par gånger på magen.

Är fruktansvärt sugen på en cider idag. Måste gå ner och köpa det :)


super nöjd med mina inköp igår. Svart mamma tröja med spetsarmar, en vit vardagsklänning för 99kr på cassels och en vit långärmad tunika (på bilden) 79 kr där med. Hitta även supersköna tights och ett par svarta vardagsskor som jag tycker är jätte fina och sköna för 299:- .. Vilka fynd va! Billeeet så slipper jag ha ångest som jag fick med svea skorna :)

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0