Orkar inte mer :(






Kunde knappt jobba mina 5 timmar idag. Så jävla ont i höfterna.

Kom en kund och sa

"hur länge ska du nu jobba till då?
 -
en månad till ungefär..
Oj oj du brukar vara så trevlig men nu märks det att du börjar bli trött"

HUR PIGG HADE DU VARIT OM DU HADE HAFT 10 EXTRA KILO, EN KNIV I VARJE HÖFT OCH EN I RUMPAN ,  OCH VARKEN KUNDE SITTA STÅ ELLER SOVA?

Men de sa jag ju inte.

men det är ju bra att man brukar vara trevlig i alla fall :P

Mina stackars hundar får vänta att gå ut till B kommer hem. Jag kan alltså inte.
  Kommentarer
Postat av: Linda H

Kämpa på ise annars be om sjukskrivning! O idioter till kunder stror dom kan säga vad dom vill!?

2012-05-21 @ 21:57:29
Postat av: Louise

Nu är det inte långt kvar gumman :)

2012-05-22 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0