Sjukskriven






Ringde min barnmorska igår men hon var inte där, så ringde hon upp idag & jag fick en akut tid hos doktorn halv 5. Hon undersökte och det gjorde ont som attan, jag berättade precis som det var att det blev så mycket värre efter bilfärden till Dalarna så jag blev i alla fall heltidssjukskriven så nu ska jag inte jobba mer innan bebis kommer. Fick tips hur jag ska göra nu för att det inte ska bli ännu värre för de onda jag redan har går inte att göra något åt, bara att stå ut.

Men så himla skönt att jag blev sjukskriven haft sån ångest efter hur ont de gjorde i måndags hur jag skulle överleva helgen.
Svårt att förstå hur länge man ska vara hemma nu.

Efteråt så var jag & B på vår första profylax kurs. Lärde oss en hel del! :) Så nu ska här tränas andning.


Nu kan jag knappt hålla mig vaken mer. Så natti!







  Kommentarer
Postat av: sjöbbe

va skönt för dig att du blev sjukskriven......bara njut nu och vila <3

2012-05-23 @ 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0