Sån dag idag






Efter jag varit och tvättat bilen idag (tvingad) så ville jag bara hem och vila. Melker har sin första förkylning så det har inte blivit mycket sömn de senaste två nätterna, så klart är jag också jätte förkyld så min hosta inatt hjälpte inte heller. I alla fall så kom vi hem och jag börja projekt att få Melker att somna vilket inte är det lättaste men efter falsksång och 60 vagg-runder i lägenheten så somnade han, Lycka tänkte jag och bädda ner oss under filt i soffan. Hinner ligga där i Max 10 minuter så kommer nellie flåsande och vill ut.( De fick blötmat igår så kassa i magen idag) Melker blev tokig när jag väckte honom och sen var han såklart rasande i över en timme så jag tänkte att han brukar bli trött av att bada . Då kom han på hur roligt det var att sparka så de skvätte vatten över hela hallgolvet. Tar upp han , torkar golvet och ska hälla ut vattnet i Baljan i duschen och missar så jag häller ut det över toalettgolvet. Medan jag sur som ättika ska torka upp det så ser jag nellie sätta sig och bajsa inne.
Vad gör man då? tokig var jag.

Någonstans här emellan så lyckades Melker kissa ner hela mig också fast han hade blöja och body på. Aldrig hänt förr.

Ja, Härlig dag.

  Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha tråkigt för dig men jag sitter här och käkar lunch och garvar ihjäl mig! Vilken otur Asså

2012-11-21 @ 10:04:59
Postat av: Sandy

Haha detta va sjukt kul dag ;)

2012-11-21 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0