Vilken bra helg jag haft





Det här har varit den bästa helgen på länge! I fredags så var jag och Björn bara hemma tillsammans, bra fredagsmys med god mat lite vin och tända ljus så satt vi uppe och pratade alldeles för länge. :)

I lördags så fikade jag och Melker med tjejerna innan det var dags att lämna honom till Björns mamma. Hade lite separations ångest men det gick över ;)

Så var det maxis julfest på Wallmans och det var så lyckat! Minns inte sist jag och Björn var på galej ihop det var jätte roligt :) Lotten var i sitt esse och lite sprit i henne så är underhållningen total :)

Vi skippade julskyltningen idag så dåligt väder ju så efter vi ätit frukost och umgåtts med Björns mamma lite så åkte vi hem med pizza , cola och sen har vi bara slappat och gosat med Melker hela dagen. <3
Skönt att slippa imorgon är det måndag ångesten! Men jag måste försöka sova nu han vaknar väl om ett par timmar..

Nattinatt!



  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0