har man inget och göra så skaffar man sig





 
Möblera om hela sovrummet för att byrån skulle synas.. 
flyttade sängen som väger ton och Melkers garderob spjälsäng och skötbord har provat varje plats i hela rummet men inget blev bra så jag fick flytta tillbaka allt som det stod från början haha.. tog flera timmar men man kan inte se jag gjort något:)  Mitt i all röran så bajsade melker såklart ner sig själv och mig.. härligt. slutade med ett bad i vasken fanns inte tid att ta ner hans badbalja det var liksom akut ;) Det gick ju lika bra där!
 
..Men det är ju attans att min byrå inte passar in någonstans..
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0