Puh!





Har målat klippt och klistrat hela dagen!
 
Slängde precis i mig 2 mackor fast att Melker sover så går det av ren vana. 2 sekunder sen poff slut :)
 
Tömt alla våra strumpor och underkläder på hela sängen för jag skulle rensa.. det orkar man ju inte nu..
Får väl putta över allt på Björns sida han sover inte hemma inatt, borta med jobbet. Knappt sett röken av han denna veckan :/ Han kommer sent imorgon med sen fredag ska vi på vars ett håll och lördag åker han på förmiddagen sen borta hela dagen... Vi får ses på söndag helt enkelt:)
Nästa vecka så är det uppehåll med fotbollen så då kommer jag att få se han hemma mer :) 
 
får väl göra plats åt mig och lillen i sängen så vi slipper sova i ett hås-hav .. ;)
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0