Sleten!





Om ni trott jag gått under jorden så nej! snarare gått i ide några dagar ;)
 
var ju ute i lördags och hade jätte roligt! Jag och Caroline gjorde middag sen satt vi och drack vin och hade hur kul som helst =) sen gick vi ner till mogwai och mötte upp Tessan och company:) Flyt hade vi, kom på att jag tappat bort mitt kort när vi var inne på cardan , in på sirocco där jag hade handlat sist så hade han i baren sprungit och letat efter mig :) snällt och vilken tur han hade det så ingen handlat på det... 
Sen när vi var hemma fick jag ringa tillbaka taxin vi åkt med hem för caroline hade glömt sin mobil i den, så han körde tillbaka gratis och lämna hennes mobil och plånbok, den visste hon inte ens hon fattades :P 
Ibland har man tur.
 
Var hemma vid 3 och vid 4 kom Björn hem. Han hade varit på lagfest och somnat i omklädningsrummet vid 12... 
vaknade upp där helt ensam haha:) 
 
I söndags var jag så himla trött! Saknade elker så ringde hem han vid 1.. :) Han hade såklart sovit HELA natten hos mamma. Aldrig hänt hemma :P
 
Jag björn & staaf gick ner sen och åt i stan, de åkte vidare till påarp men jag gick hem och la mig med Melker. Sov i flera timmar sen gick vi till Emma en stund på kvällen:)
 
Igår var jag ännu tröttare , kom knappt upp halv 10 när vi skulle till BVC.. Sen när vi kom hem vid 12 så somnade vi igen och sov till 15.30.. Tur Melker också varit trött:)
 
Sen igårkväll kom Björns mamma och syster och gosa med Melker. 
 
Han vägde 5700 gram nu! Hon kallade honom klumpen haha:)
 
Mallan tipsade om regnskydd till selen , det ska jag googla fram nu. & bestämma mig om en overall.
Skit dåligt väder så blir en mysdag hemma känner jag! :) 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0