Bra man börjar röra på sig..





 
Var ju fint väder så promenixade till BVC och efter det maxi, lämnade muffins
som tack för kläderna jag fick till Melker :)
Luncha med Linda i stan efter det så det blev en bra promenad runda.
 
Vidare sen till mamma och fika där med henne och Sandy:) 
Björn hämta mig där och sen vi kom hem har
Melker gnällt som bara den, jobbigt när man inte vet varför han är ledsen.
Nu sover han till slut och det ska jag med:)
  Kommentarer
Postat av: Mallan

Hello. :) Jag använder mig av Bebisboken.se.. Fyller i direkt via internet. Jag tycker det är himla bra att kunna använda bilder direkt från datorn istället för att framkalla och hålla på. :) Sen finns det en bok som heter Minbebisbok, tror jag. Samma funktion antar jag. :) Och grattis till bebisen. :)

2012-09-03 @ 23:16:16
URL: http://babyrace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0