Ersättning





 
Blev ingen hemmakväll igår, Staaf & Caroline bjöd på mat det tackar man ju inte nej till=)
Vi testade ersättning hela kvällen så jag drack 3 eller 4 glas vin!
Egentligen var det min kväll eftersom vi körde ersättning så skulle jag få dricka lite och få sova hela natten men plötsligt var Björn bra på det så då slutade jag dricka direkt.  Fast det gjorde inget jag var nöjd med några glas bara  =)
Vi gick ner till Sussi & Bengt där kusinerna och mormor morfar var. Blev en trevlig kväll!
Vi gick hem vid 1 och Björn var sådär stadig så där rök min sov natt ;)
 
Drack ju inte mycket men kört ersättning tills nu ikväll ifall ifall. Skönt att inte vara bakis i alla fall :)  
Björn gjorde storfrukost till mig och Sandis imorse sen kollade vi solsidan (tröttnar aldrig) och åt snacks.
 
Melker har varit så himla snäll idag inte skrikit alls och varit mycket vaken men bara legat och jollrat :) Jätte mysigt! Funderar på om det är för han ätit ur flaskan, kommer ju ingen luft då så har han sluppit få ont i magen?
I vilket fall är det skönt att amma igen och slippa dona med maten ;)
 
Nu är det snart dags för sängen=)
 
 
 
 
 
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0